Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Air deel 3
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Air deel 3

Air deel 3 2 jaren, 4 maanden geleden #194

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik heb de derde aflevering gezien. Air deel 3 en tjonge dat was pas saai man! hoe kan je 40 minuten vullen door in een woestijn rond te lopen. Ik hoop dat SGU niet alleen draait om drama want dan is het pas saai! Dit viel echt tegen!

Wat is eigenlijk die shuttle op het allerlaatste dat de Destiny verlaat?

Re:Air deel 3 2 jaren, 4 maanden geleden #197

• Darren
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Acesseten, ik ben het totaal oneens met je. Hoewel ik met de eerste twee afleveringen van 'Air' nogal wat twijfels had, werden die bijna volledig weggenomen met 'Air, part 3'. Een saaie aflevering in een woestijn? Ik denk dat je een heel wat minder grote fan bent van de Stargate serie dan je zelf denkt: veel van de originele Stargate SG-1 afleveringen waren zoals 'Air, part 3', en ik vond ze allemaal even fantastisch.

De humor en de personages waren in deze aflevering veel beter dan in de eerste twee afleveringen. Ik moet zeggen dat ik nu nog meer uitkijk naar de volgende episode dan voor ik hem had gezien.

Re:Air deel 3 2 jaren, 3 maanden geleden #212

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Zelf vond ik de aflevering ook maar aan de saaie kant. Tuurlijk waren in SG1 veel afleveringen met een woestijn maar daar gebeurde toch veel meer dan wat er in SGU gebeurde. Ik heb er een review over geschreven. Je mag altijd een commentaar achter laten wat je ervan vindt.

Re:Air deel 3 2 jaren, 3 maanden geleden #233

• KEVlar
  • Afwezig
  • Junior Boarder
net zoals Darren ben ik het niet eens met je mening(hoewel ik hem respecteer) zoals ik al reageerde op de review van Steven, SGU pretendeert niet een actie Scifi serie te worden maar meer een serie zoals BSG waar menselijke interactie en karakter belangrijker zijn dan een centrale vijand(wraith, ori,..) te verslaan. de makers hebben altijd gezegd dat SGU anders zou zijn, ik vind dat het de positieve kant uitgaat en ik vind het verhaal en de afleveringen tot nu toe FANTASTISCH, ik had niets anders verwacht van SGU, maar natuurlijk heeft de serie ook een love it or hate it gevoel, aangezien vele fans van SG1 en atlantis de epische ruimtegevechten, onverslaanbare vijanden enzovoort gewend zijn. begin eens helemaal opnieuw, zonder SG1 in het achterhoofd en laat je meeslepen door de emoties van de karakters, want dat is de bedoeling van de makers.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.37 seconden