Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Robert Carlyle onthult het verleden van Nicholas Rush en het
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Robert Carlyle onthult het verleden van Nicholas Rush en het

Robert Carlyle onthult het verleden van Nicholas Rush en het 2 jaren, 7 maanden geleden #108

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Uit ons nieuwsbericht : www.stargateonline.be/nieuws/89-robert-c...-het-moeilijke-heden

Oktober is nog ver weg en veel over de nieuwe serie Stargate Universe is nog niet geweten. Er zijn enkele dingen boven water gekomen over het verleden van Dr. Nicholas Rush, gespeeld door Robert Carlyle.

Robert Carlyle vertelt aan The Official Stargate SG1/Atlantis magazine dat Rush getrouwd was maar zijn vrouw overleden is. Carlyle vertelt dat Rush verruit de grootste expert is op gebied van The Ancients en hun technologie. Wanneer zijn vrouw overlijdt, krijgt hij de kans om het universum te verkennen en hij grijpt deze kans met twee handen. "Voor Rush is er niets meer op Aarde", aldus Robert Carlyle.

Rush en zijn bemanning zijn gestrand op het Ancient schip 'The Destiny' en men kan niet terugkeren naar de Aarde. Maar in tegenstelling tot de rest wil Rush eigenlijk niet terug naar huis keren.

"Voor zover ons verhaal en waar onze mensen eindigen, is het Rush die hun vertelt dat er geen kans is dat zij ooit kunnen teruggaan naar de Aarde, en hij denkt er niets geweldiger is dan dit! Dit is het beste potentieel voor exploratie die de mensheid ooit heeft geweten. Dat is wat Rush drijft en juist daardoor wordt hij niet door de bemanning vertrouwd.“

Zijn grootste vijand is ongetwijfeld Kolonel Everett Young, gespeeld door Justin Louis. "Zonder veel te vertellen, er speelt zich een vreselijke situatie af aan boord van de Destiny. Nicholas Rush probeert Kolonel Young de schuld te geven. Zo erg haten ze elkaar", aldus Robert Carlyle. "Zij zijn tegen elkaar van dag één en dat wordt meer ontwikkeld in de loop van de komende afleveringen.“

De twee acteurs kunnen het met elkaar prima vinden. En Carlyle zelf geniet van de ervaring van televisieproductie en van de Stargate familie.

"Het voelt alsof ik een beloning heb gekregen voor 25 jaar lang hard te werken want dit is zo een geweldige ervaring. Ik heb schrik ooit 's ochtends wakker te worden om te ontdekken dat iemand dit van mij afneemt. Het is de reden waarom ik een acteur in de eerste plaats werd. Ik kan niets anders dan met veel lof spreken over de bemanning en de cast spreken.", vertelt Robert Carlyle in het interview.

In deze nieuwste uitgave is er ook een interview met Michael Shanks (Daniel Jackson). Hij praat ook over Stargate Universe en zijn gastrol erin.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.78 seconden