Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Onderwerp: Hallo iedereen

Hallo iedereen 3 jaren geleden #4

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Hallo iedereen,

Als beheerder van deze website zal ik even het goede voorbeeld geven. Ik ben Steven Reggers. Ik woon in Limburg. Neen, ik zeg niet "de limburg". Dat klinkt niet! En ik speek ook aan een vlot tempo.

Ik heb een relatie van 2,5 jaar met Maud. Zij is een Nederlandse. Ik heb een hond, een boxer. Zijn naam is Mazzel. Een zot geval, kan ik je verzekeren.

Ik ben zelf een Stargate fan van het eerste uur. Al verschillende acteurs ontmoet zoals Cliff Simon, Paul McGillion, Don S. Davis, Amanda Tapping en Richard Dean Anderson.

Dat is het zo een beetje. Heb je nog vragen? Stel ze gerust.
Laast bewerkt: 2 jaren, 4 maanden geleden Door Scifi Community.

Re:Hallo iedereen 3 jaren geleden #18

• Morfeus
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Ik wil me ook wel even voorstellen. Mijn naam is Luc en ik ben leerkracht. Toen Kanaal 2 een 10 jaar geleden begon met de uitzendingen van stargate sg1, was ik onmiddellijk fan! Het feit dat 'MacGyver' meedeed, speelde zeker een rol, want ik vond dat toen een heel fijne serie! En sf vind ik sowieso leuk, want Battlestar Galactica, Star Trek, Buck Rogers (toen was ik nog heel jong), vond ik schitterend. Ook de 'remake' van de Galactica-avonturen vind ik zeer goed.
Ik kan niet zeggen dat het mijn leven in grote mate zou bepalen, maar vind het over het algemeen leuke verhalen. Zolang het binnen bepaalde grenzen logisch blijft (het uitgangspunt kan ongeloofwaardig zijn, maar als binnen het kader van het basisgegeven toch logisch blijft), kan het me zeker boeien.
Ik heb zeker nog niet alles gezien (het 10de seizoen van sg1, b.v., en ook nog niks van Atlantis - ik wacht tot ze opnieuw beginnen bij seizoen 1, want nu is het nogal moeilijk om te volgen...), maar ik ben wel van plan dat nog in orde te krijgen. Omdat ik thuis (heb een gezin van 4 kinderen) voorlopig (mss als de kids groter worden??) de enige sf-fan ben, is het niet zo makkelijk om alles op de voet te volgen. Ik neem echter mijn tijd!

Zo, dat was het.

Re:Hallo iedereen 3 jaren geleden #19

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Hallo Morfeus,

Wanneer 2Be (vroeger Kanaal 2) van plan is om alle afleveringen eens opnieuw uit te zenden weet ik niet. Ik weet dat ze Stargate Atlantis 's ochtends uitzenden in het weekend rond 8 uur. In de namiddag zenden ze rond 16u Stargate SG-1 uit.

Als je eigenlijk op je gemak Stargate SG-1 wil volgen, dan raad ik je de volledige DVD collectie van Stargate SG-1 aan. Binnenkort ook hier op onze website verkrijgbaar. Waarschijnlijk zal vroeg of laat ook een Stargate Atlantis collectie uitkomen aangezien seizoen 5 het laatste was. Je kan seizoen 1 tot en met 4 al in de winkel krijgen en seizoen 5 waarschijnlijk in oktober.

Ben je een leerkracht op de middelbare school of op de lagere school? Welke vakken geef je zoal?

Re:Hallo iedereen 3 jaren geleden #20

• Morfeus
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Ja, die dvd's, die ken ik. Ik moet zeggen, het kriebelt wel om ze aan te schaffen. Toch lijkt het me veel geld om alle seizoenen in huis te halen. Voor mezelf zou ik het nog wel doen, maar ik heb hier nog 5 andere mensen waarmee ik moet rekening houden, vooral kinderen kosten toch wel geld, en ik wil niet dat zij iets te kort zouden komen omdat ik al die series op dvd koop... Ik denk trouwens dat ze dan zomaar in een lade of kast gaan liggen of staan bestoffen... Een of twee keer kijken, en dan?
Misschien kan ik ze van iemand lenen, of ik huur ze ergens. Ik heb de indruk dat 2be nog wel eens opnieuw gaat beginnen, uiteindelijk zijn ze nu op zaterdag en zondag met sg1 al aan de tweede herhaling toe, denk ik... Recent zonden ze nog elke weekdag 's morgens tussen 8 en 9 seizoen 6 t.e.m. 9 uit. Ik hou goed in de gaten wanneer ze in het weekend aan seizoen 10 gaan beginnen...

Ik ben leraar Nederlands en economie in de eerste graad van het middelbaar onderwijs. Als het over interesses en boeken gaat, laat ik zeker fantasie en sf de revue passeren. Hoewel het de jongeren (meestal jongens) wel boeit, lijken ze stargate bijna niet te kennen. Bestaat er trouwens een profiel van de gemiddelde stargate-fan?

Tot de volgende!

Re:Hallo iedereen 3 jaren geleden #21

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Ah leerkracht Nederlands. Geraak je dan soms niet gefrustreerd aan alle dt-fouten die ik al heb geschreven op deze website.

Weet je, die DVD box kost op zich wel wat geld maar je krijgt wel 10 seizoenen met meer dan 200 afleveringen en veel bonus materiaal. Misschien kan je een spaarpot starten en deze gebruiken op je DVD box ooit te kopen. Het is het wel waard!

Re:Hallo iedereen 3 jaren geleden #23

• Morfeus
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Ik zal zien wat ik eens op vejaardagslijstje zet... Ik blijf sg1 fantastisch vinden! De flitsen die ik van Atlantis al gezien heb, doen het beste vermoeden en verwachten, maar ik zou graag kijken vanaf aflevering 1! Aan huren heb ik ook al gedacht, want de plaatselijke dvd-theek verhuurt ze ook. Ik zie wel.

Wat die spellingsfouten betreft, op fora en internet let ik daar niet zo op, maar in officiële teksten heb ik toch graag dat het juist is, ook wat formulering betreft!! Maar er zijn wel andere dingen om je aan te ergeren dan een dt-fout. Als ik niet oplet, maak ik ook wel eens een fautje(!)...
Tijd voor maken pagina: 0.42 seconden