Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Stargate Universe krijgt een tweede seizoen
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Stargate Universe krijgt een tweede seizoen

Stargate Universe krijgt een tweede seizoen 2 jaren, 1 maand geleden #316

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Uit ons nieuwsbericht : www.stargateonline.be/nieuws/155-stargat...t-een-tweede-seizoen

Het is officieel. Stargate Universe komt volgend jaar terug voor een tweede seizoen.

De kogel is door de kerk. MGM en de zender Syfy hebben gisterenavond aangekondigd dat er 20 nieuwe afleveringen van Stargate Universe komen. In april 2010 zullen de opnames van het tweede seizoen starten. Ondertussen zijn de schrijvers druk bezig om met nieuwe verhalen te komen. Robert Cooper belooft al enkele veranderingen in seizoen 2.

Dat een tweede seizoen er kwam is geen verrassing. Stargate Universe doet het over heel de lijn goed. De serie wordt door 2,6 miljoen mensen gevolgd. Men heeft nog niets gezegd over de cast van Stargate Universe. Wie zal sterven? Wie overleeft het avontuur? Dat is nog de grote hamvraag.

Ondertussen moeten we wachten tot april 2010. Dan zal de zender Syfy afleveringen 11 tot en met 20 beginnen uit te zenden.

Hou Stargate Online goed in de gaten. Zodra er meer nieuws is laten we het je weten!

Re: Stargate Universe krijgt een tweede seizoen 2 jaren, 1 maand geleden #318

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Zoals ik zei op het nieuwsartikel vind ik dat men beter een Atlantis film had kunnen maken.

Re:Stargate Universe krijgt een tweede seizoen 2 jaren, 1 maand geleden #334

• kvh12345
  • Afwezig
  • Junior Boarder
vet dat we een 2de seizoen krijgen hoop dat ze hier ook weer lang mee verder gaan maar ze moeten idd eerst een stargate atlantis film makn om die serie af te ronden

Re:Stargate Universe krijgt een tweede seizoen 2 jaren geleden #337

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik twijfel ten zeerste of de Atlantis film er nog zal komen.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.46 seconden