Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

De slechtste aflevering van beide series
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: De slechtste aflevering van beide series

De slechtste aflevering van beide series 3 jaren geleden #17

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Wat is volgens jou de allerslechtste aflevering gemaakt van beide Stargate series. Leg ook uit waarom je die zo slecht vond.

Re:De slechtste aflevering van beide series 2 jaren, 11 maanden geleden #32

De slechtste, hmmm veel zeggen The Tower, alhoewel die niet echt heel goed is, behalve dat er een belangrijk feit wordt neergezet dat er meerdere city ships waren.

Die aflevering van SG-1, Emancipation. Viel bij mij uit de toon van SF, was niet echt een SF aflevering.

Re:De slechtste aflevering van beide series 2 jaren, 11 maanden geleden #33

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Wat mij zo stoorde aan de aflevering The Tower was dat eigenlijk het een goedkope manier was om aan meer Puddle Jumpers te geraken of aan drones. Een Ancient buitenpost was leuker geweest zoals die op Athos die ze nooit hebben bezocht! Ook verpeste The Tower het unieke aan Atlantis zelf. We hebben nooit geweten hoe die stad heette.

Re:De slechtste aflevering van beide series 2 jaren, 11 maanden geleden #35

als ze het wouden goedmaken, hadden ze die cityship opnieuw moeten bezoeken en wat meer onderzoek ernaar doen.

Re:De slechtste aflevering van beide series 2 jaren, 11 maanden geleden #37

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Het was eigenlijk gewoon een goedkope aflevering. Laten we het daarop houden.

Re:De slechtste aflevering van beide series 2 jaren, 11 maanden geleden #43

Irresistable uit SGA.

Lucius en date-rape zegt genoeg, hoop ik.

SG1 kan ik mij eigenlijk niet zo goed meer herinneren. En de enige aflevering die ik maar 1 keer gezien heb is Heroes II, en dat is niet de slechtste maar 1 van de beste uit de serie.

Seizoen 4 over het algemeen en seizoen 9 liggen bij mij niet zo hoog aangeschreven. Vala mag dan SG1 voor me gered hebben, in S9 had ik toch bijna voor bekeken gehouden. En seizoen 4 zat vol van dat kleffe Sam/Jack waar ik een absolute bloedhekel aan heb.

Anise/Freya zit ook in seizoen 4 en die vond ik best leuk. De eerste 5 van 9 en de laatse zijn ook niet slecht. Maar SG1 was er toch eventjes zijn pedalen kwijt.

En ook nog...afleveringen van SGA waarbij er vergeten wordt dat er ook andere karakters zijn dan McKay, liggen bij mij over het algemeen niet zo hoog aangeschreven.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 1.77 seconden