Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Missen jullie ook Stargate SG1?
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Missen jullie ook Stargate SG1?

Missen jullie ook Stargate SG1? 2 jaren, 3 maanden geleden #280

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik zit nu enkele afleveringen te bekijken van SG1 (voor seizoen 9 en 10) en eigenlijk moet ik toegeven dat ik SG1 hard mis! Dat blijft voor mij de beste serie ooit. Ik vind Stargate Atlantis en Stargate Universe ook erg leuk maar ik mis dat oude gevoel dat ik had bij SG1 nogal. Het is moeilijk om het uit te leggen maar ik vind het jamemr dat er geen nieuwe afleveringen van SG1 wordt gemaakt.

Re:Missen jullie ook Stargate SG1? 2 jaren, 3 maanden geleden #284

• KEVlar
  • Afwezig
  • Junior Boarder
tjah, SG1 was een goeie serie, maar naar seizoen 9 en 10 zag je wel dat de inspiratie een beetje op was, de drive zat er niet meer zo in. ze kunnen ook niet blijven afkomen met nieuwe vijanden he, ik vind het al heel bewonderenswaardig dat SG1 me tien seizoenen aan het scherm gekluisterd hield. Atlantis mis ik daarentegen veel meer, seizoen 5 vond ik een beetje een antiklimax, alles moest snelsnel afgewerkt (michael,...)worden en dan met enemy at the gates had ik het gevoel van 'bam, is het gedaan ofwa', ze hadden gerust nog een seizoen met stadsexploratie en wraith-encounters mogen voorzien. hopelijk komt extinction er alsnog..

Re:Missen jullie ook Stargate SG1? 2 jaren, 3 maanden geleden #285

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ja daar geef ik je wel gelijk in. 9 en 10 was minder. En wat betreft Stargate Atlantis, het was veel te kort en ik dele je mening. Die ene aflevering 'bam is het gedaan', daarin begrijp ik je volkomen! Maar ik mis nogal het explorende gedeelte, het gedeelte waar ze eigenlijk de underdog waren, de spanning, de encounters met vijanden zoals met de Goa'uld. Tja die vind ik zoveel interessanter dan de Wraith.

Re:Missen jullie ook Stargate SG1? 2 jaren, 3 maanden geleden #286

• jack oneill
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik mis zowel SG1 als Atlantis. Het waren geweldige shows.

Re:Missen jullie ook Stargate SG1? 2 jaren, 1 maand geleden #329

• kvh12345
  • Afwezig
  • Junior Boarder
ik mis ze ook beide maar ik vind dat SG-1 eigenlijk wel afgesloten is en dat stargate atlantis alleen nog een film moet krijgen en dan gewoon focussen op SGU

Re:Missen jullie ook Stargate SG1? 1 jaar, 9 maanden geleden #429

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Ik vind dat men nog SG1 fatsoenlijk moeten afronden. Voor Atlantis mogen ze gerust een nieuw seizoen maken!
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 1.29 seconden