Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Ipad
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Ipad

Ipad 2 jaren geleden #343

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Apple heeft hun nieuwste gadget aangekondigd de Ipad. Maar niet iedereen is zo gek van dit ding. Wat vinden jullie eigenlijk van de Ipad? Gaat iemand het kopen? Het lijkt gewoon een opgeblazen Iphone.

Re: Ipad 2 jaren geleden #344

• waveshaper
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik heb al eem iphone dus voor de apps moet ik het niet doen, ook lijkt me de ipad gewoon te groot om echt handig te zijn. En als netbook is hij dan weer te beperkt in functionaliteit.

Mijn gok is dat het niet zo hard gaat aanslaan, maar ja de apple fans zijn meestal redelijk hardcore en kopen het mss toch...

Re: Ipad 1 jaar, 12 maanden geleden #348

• Venom
  • Afwezig
  • Senior Boarder
De Ipad is op dit moment een teleurstelling. Een vriend van mij wou het absoluut kopen! Ik heb hem uitgelegd wat er allemaal mis aan is. Waarschijnlijk zal er ook een Ipad 3GS komen die dan wel weer meer dingen kan zoals een camera. Ook komt er een Iphone 4 aan binnenkort. Is heel recent nieuws! Dus als je een nieuwe Iphone nodig hebt, kan je beter nog even wachten!

Re: Ipad 1 jaar, 12 maanden geleden #353

• waveshaper
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ja nieuwe iphone, daar wacht ik wel op ... ik koop veel app games voor da ding . nie te doen ... easy and cheap entertainment.

Re: Ipad 1 jaar, 11 maanden geleden #363

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Ik denk wel dat de Ipad een teleurstelling zal worden. Ik denk dat de HP Slate het beter zal doen. Natuurlijk zijn er de die hard Apple fans die het blindelings kopen. Misschien dat de camera en flash en alle belangrijke dingen pas later worden toegevoegd in een nieuwe versie. De Ipad 3GS heet dat dan.

Re: Ipad 1 jaar, 10 maanden geleden #409

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
De Ipad lijkt toch een succes te worden aangezien er al heel veel is verkocht! Ze zijn zelfs door hun voorraad heen volgens Neowin.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.40 seconden